Dzieci od najwcześniejszych lat życia otrzymują pozytywne wzmocnienia za talent, zainteresowania, wytrwałość, pozytywne emocje. Rozwijanie tych cech w przyszłości przyczynia się do sukcesu zawodowego, naukowego, społecznego.
Trening sportowy może dostarczyć wiele pozytywnych doświadczeń w rozwoju dojrzałych struktur osobowości. Ważne by trener-wychowawca udzielał pozytywnego wzmocnienia każdemu wychowankowi nawet za drobne postępy, co wykształca zdrowe zamiłowanie do sportu, daje pozytywne poczucie własnej wartości, interioryzuje cechy osobowości charakterystyczne ludziom sukcesu.
Dobrostan psychiczny, fizyczny, odporność na stres to umiejętności wykształcane od dzieciństwa. Poprzez sport osiągniemy te cele wychowawcze szybko, trwale i skutecznie.
Zajęcia ogólnorozwojowe pod okiem wykwalifikowanego trenera, wspierają prawidłowy rozwój motoryczny i społeczny dziecka. W atmosferze dobrej zabawy, dzieci rozwijają sprawność fizyczną, ćwiczą równowagę, koordynację wzrokowo – ruchową, koncentrację uwagi oraz pamięć. Zajęcia są skonstruowane tak, by każde dziecko miało okazję odnieść sukces na miarę swoich możliwości. Dzięki temu już od najmłodszych lat, dzieci uczą się wytrwałości, wzmacniają poczucie własnej wartości i pewności siebie. Uczą się szacunku dla siebie i dla innych, kształtując właściwe postawy społeczne.Dobry poziom sprawności motorycznej dziecka w wieku przedszkolnym ma duży wpływ na jego wszechstronny rozwój oraz pozycję zajmowaną w grupie rówieśniczej.
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ukończyła wiele kursów, szkoleń i studiów podyplomowych, ciągle rozwijając swoje kompetencje i umiejętności w zakresie diagnozy i terapii dzieci. Od wielu lat terapeuta behawioralny i poznawczo - behawioralny, pracujący z dziećmi z autyzmem oraz dziećmi w wieku przedszkolnym z różnymi problemami i zaburzeniami rozwojowymi. Na co dzień związana z Centrum Rozwoju Dziecka Motylek, gdzie pełni funkcję Dyrektora ds. Terapii w Przedszkolu Niepublicznym Motylek, Dyrektora Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej Motylek oraz członek zarządu Fundacji Papillon, a także członek zespołu do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym oraz wczesnego wspomagania rozwoju w publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 1 w Bydgoszczy. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (autyzm, Zespół Aspergera, mutyzm), w pracy z dzieckiem z zaburzenia lękowymi i emocjonalnymi oraz sprawiających trudności wychowawcze. Prywatnie mama dwójki wspaniałych urwisów.
Badminton warto uprawiać już na poziomie rekreacyjnym, ponieważ jest to ciekawa dyscyplina sportu, dzięki której można rozwijać się fizycznie, a przy okazji dostarczyć sobie sporo pozytywnych emocji i adrenaliny, której w tym sporcie bez wątpienia nie brakuje.
Jest wiele sportów, które możemy uprawiać, jednak nie wszystkie mają, tak dobry wpływ na nasz organizm jak badminton. Dzięki celom jak stawia przed nami gra w badmintona, pracujemy nad kondycją i umięśnieniem naszego ciała. Gra w badmintona jest dla każdego, niezależnie od wieku, wzrostu czy wagi. Wpływa świetnie na rozwój naszego ciała, poprzez grę kształtujemy wszystkie partie mięśniowe w naszym organizmie od ramion, łydek, ud, kończąc na brzuchu. Dzięki częstym ruchom mającym na celu dosięgnięcie spadającej lotki, działają także mięśnie pośladkowe. Badminton od Olimpiady w Barcelonie 1992r stał się również dyscypliną olimpijską, którą z powodzeniem uprawiają dzieci od najmłodszych lat w całej Polsce.